Сабақтың тақырыбы: Аңдар |
Мектеп: Жаныспай НМ | ||||||||
Күні: |
Мұғалім: Қабылбекова Г.С. | ||||||||
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: | |||||||
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну 1.1.3.1 Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес 1.2.6.1 Тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау | ||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы біледі | ||||||||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Ысалдар келтіре алады | |||||||||
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Қосымша парақшалармен жұмыс істейді | |||||||||
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. | ||||||||
Жоспар | |||||||||
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар | |||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Қызығушылықты ояту Таныстырылым |
Таныстыры лым, суреттер. | |||||||
Ортасы
|
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Діптермен жұмыс. Аудио материалдарды тыңдау. |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. | |||||||
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша | |||||||
Аяқталуы |
«Автор орындығы»
|
Сөздік жұмысын жүргізу. | |||||||
Үйге тапсырма: мазмұндау. | |||||||||
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ | |||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
| ||||||||
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
| ||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |